tvorba webových stránek návod
Publikováno 08.12.2012 v 23:24 v kategorii Novinky, přečteno: 287x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a pořád budou) základem seo, nebo raději, faktory ovlivňující evaluaci web stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Však dneska už se stalo zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - verifikovaný skutečnost. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Máme možnost uvidět, že google klade nejvíce maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.