SEO trikyZpětné odkazy ihned

tvorba webových stránek návod

Publikováno 08.12.2012 v 23:24 v kategorii Novinky, přečteno: 287x

Účelem Search-engine Optimisation bývá , bez návštěv je ačkoliv nádherný web mrtvý a je na nic.Dnes už není směrodatné jestli návštěva přichází z google, mohou být i další vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., načež tu máme socialní sítě jako myspace, twitter, pinterest a miliony jiných eventuálních zdrojů návštěvnosti.

Mnoho manažérů webů investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně správné, ale pokud www stránka není správně vytvořená a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A bude pozdě na to zjišťovat proč webovka nemaká, když tak mnoho platíme za reklamu a seo. Zadejte proto tvorbu webových stránek opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených klientů.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a pořád budou) základem seo, nebo raději, faktory ovlivňující evaluaci web stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Však dneska už se stalo zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - verifikovaný skutečnost. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Máme možnost uvidět, že google klade nejvíce maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.